In ons vorige blog hebben we u kennis laten maken met het Bouwbesluit en de gebruikersfunctie van een bedrijf. In het tweede deel van dit onderwerp nemen wij u mee in de soorten bewaking, de doormelding en het hebben van een certificaat.
Hoe besluiten wij welke brandmeldinstallatie het beste bij uw bedrijf past? In het eerste deel van deze tweedelige blog gaan we in op het Bouwbesluit en de gebruikersfunctie van een pand.
Een goede brandverzekering is belangrijk, maar nog belangrijker is om vooraf al de juiste maatregelen te treffen. In onze blog geven we u tips hoe u brand kunt voorkomen.
Of u het nu leuk vindt of niet; er komt weer een nieuwe regel bij rondom de brandbeveiliging in uw pand. De zogenaamde harmonisatieafspraak. Heeft u daar nog nooit van gehoord? Geen nood! We leggen het graag uit in dit blog.
Iedere inbraak- en brandmeldinstallatie heeft updates nodig. Updates met bijvoorbeeld nieuwe software, maar ook updates ter voorkoming van beveiligingslekken. Daar helpen wij u graag bij!
Ieder jaar ontstaat er bij een groot aantal bedrijven brand. Wij begrijpen dat u hier liever niet over na denkt. Maar zelfs kleine branden kunnen al grote gevolgen hebben. Daarom willen wij uw aandacht vragen voor brandpreventie.
Hoewel wij met regelmaat wijzen op de noodzaak de juiste maatregelen te treffen, ontvangt onze technical-support nog steeds dagelijks vragen over dit onderwerp. Soms helaas nadat het kwaad al geschied is.
Steeds meer pandbezitters en managers van bedrijven besteden de installatie en het onderhoud van hun beveiligingssystemen uit aan externe partijen. Het uitbesteden van beveiligingssystemen brengt een groot aantal voordelen met zich mee. Maar houdt u ook rekening met de risico’s?